Egypte - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Rosa Zanden - WaarBenJij.nu Egypte - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Rosa Zanden - WaarBenJij.nu

Egypte

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rosa

14 Februari 2008 | Egypte, Caïro

Dag iedereen,

Ik ben er weer eens vandoor, en zoals de meeste van jullie wel weten zit ik dit keer in Egypte. Niet zomaar voor mijn lol, maar voor mijn bacheloronderzoek, dat ongeveer 2,5maand zal duren. Ik wilde alleen even doorgeven dat ik goed ben aangekomen. Meer verhalen zullen spoedig volgen. Tot dan!

Liefs,

Rosa

• 14 Februari 2008 - 14:56

Maartje:

Woestijnrosa, that's all I can say.. :)
    Take care! Ben super beniewd naar je verhalen.
    En dankje voor je email, zal snel terugschrijven. xxx

• 14 Februari 2008 - 16:30

Jikke:

Ha liefie. Fijn te weten dat je 'in goede handen bent' en je veiligheid daar vast en zekerheid zeer serieus genomen genomen wordt (misschien wel te?).
    Hoe gaat het met moeder en zus van F. En hoe is het verder daar. Zou zo graag even door jouw ogen mee willen kijken naar de vertrouwde beelden... (Beetje jalours ook wel). Hoop gauw bericht van je te lezen.
    Hoop ook dat je onderzoek voorspoedig zal verlopen.
    Duizend en één kussens, mam

• 14 Februari 2008 - 16:43

Auroor:

He meissie,

Wat leuk om te horen dat je er weer eens op uit bent...geniet er maar van hoor ondaks dat je een hoop werk moet doen!!!
    Ik ben binnenkort ook weer even weg...kijk maar eens op auroradobson.waarbenjij.nu

Veel succes
    x

• 14 Februari 2008 - 22:18

JIM:

Hi W. fijn van je te horen, ik hoop dat je toch wel lol hebt! We keep in touch! XX PJ

• 16 Februari 2008 - 22:03

Tessa:

zandkruipsel toch! het verhaal gaat dat je bent opgehaald zelfs -heb je een leuk vrij WE?Ik hoop dat je studente zich zeer binnenkort bij je zal voegen! Kusje voor de liefste kameel, en voor jou, Tessa